Напишіть нам



This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and
Terms of Service apply.

Тілікіна Наталія Валеріївна


Заступник директора з наукової роботи ДУ «Державний інститут сімейної та молодіжної політики»
Професійний/вчений ступінь: кандидат економічних наук
Науковий стаж: 20 років, працює в Інституті з 1999 року
Сфера наукових інтересів: молодіжна політика, молодіжна робота, молодіжна зайнятість, мобільність і міграція молоді, методики моніторингу та оцінки программ/проектів/заходів.

Детальніше

Публікації автора на сайті:



Не лише діти, але й батьки проводять забагато часу у цифровому просторі, що негативно впливає на забезпечення прав дітей, таких як: право на батьківську турботу, право вільного розвитку, право вільно виражати власну думку тощо.

У методичному посібнику розглянуті різні дослідницькі засоби, які застосовує соціологія для вивчення потреб і проблем молоді на національному і місцевому рівнях

Найпотрібнішими у ХХІ столітті, на думку молоді, є навички саморозвитку, творчість/креативність і навички роботи в команді, а, на думку роботодавців, – навички критичного мислення, навички роботи в команді та комунікативність.

У монографії представлено обґрунтовані механізми децентралізації соціального захисту дітей в Україні для створення ефективної системи забезпечення прав та інтересів кожної дитини.

Існує безліч трактувань поняття «навички». Узагальнюючи ці визначання, можна стверджувати, що: навички – це поєднання знань і вмінь, які отримані упродовж життя. Тобто, складовими навичок є знання (сукупність інформації з будь-якої галузі, набутих у процесі навчання, дослідження тощо) та вміння (здобута на основі досвіду і знань здатність робити щось належним чином).

У оновлених методичних рекомендаціях здійснено системний підхід до процессу моніторингу та оцінювання заходів/проєктів інститутів громадянського суспільства: від загального теоретичного осмислення до елементів практичного застосування.

15 липня у світі відзначають Всесвітній день навичок молоді. Тому вашій увазі пропонуємо статтю однієї нашої співробітниці, де проведено дослідження структури попиту та пропозиції навичок, які реалізуються молоддю на ринку праці України, проведено оцінку рівня володіння молоддю актуальними вміння та навичками, окреслено вікові відмінності у ступені володіння та затребуваності певних навичок, запропоновано заходи, щодо розширення можливостей збалансування попиту та пропозиції на навички на ринку праці.

Метою дослідження було аналіз ситуації щодо використання молоддю онлайн-платформ та інтернет-ресурсів для навчання, роботи, розвитку та власних розваг.

ДУ «Державний інститут сімейної і молодіжної політики» провів опитування серед молодіжних працівників і фахівців, які працюють з молоддю, методом онлайн-опитування шляхом самозаповнення онлайн-анкети у Google-формі. Метою дослідження є аналіз ситуації щодо використання молодіжними працівниками онлайн-платформ та інтернет-ресурсів для здійснення молодіжної роботи.

У розробці представлено визначення поняття «булінг (цькування)», його прояви, причини та наслідки цього явища.