Напишіть нам



This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and
Terms of Service apply.

Тілікіна Наталія Валеріївна


Заступник директора з наукової роботи ДУ «Державний інститут сімейної та молодіжної політики»
Професійний/вчений ступінь: кандидат економічних наук
Науковий стаж: 20 років, працює в Інституті з 1999 року
Сфера наукових інтересів: молодіжна політика, молодіжна робота, молодіжна зайнятість, мобільність і міграція молоді, методики моніторингу та оцінки программ/проектів/заходів.

Детальніше

Публікації автора на сайті:



У оновлених методичних рекомендаціях здійснено системний підхід до процессу моніторингу та оцінювання заходів/проєктів інститутів громадянського суспільства: від загального теоретичного осмислення до елементів практичного застосування.

15 липня у світі відзначають Всесвітній день навичок молоді. Тому вашій увазі пропонуємо статтю однієї нашої співробітниці, де проведено дослідження структури попиту та пропозиції навичок, які реалізуються молоддю на ринку праці України, проведено оцінку рівня володіння молоддю актуальними вміння та навичками, окреслено вікові відмінності у ступені володіння та затребуваності певних навичок, запропоновано заходи, щодо розширення можливостей збалансування попиту та пропозиції на навички на ринку праці.

Метою дослідження було аналіз ситуації щодо використання молоддю онлайн-платформ та інтернет-ресурсів для навчання, роботи, розвитку та власних розваг.

ДУ «Державний інститут сімейної і молодіжної політики» провів опитування серед молодіжних працівників і фахівців, які працюють з молоддю, методом онлайн-опитування шляхом самозаповнення онлайн-анкети у Google-формі. Метою дослідження є аналіз ситуації щодо використання молодіжними працівниками онлайн-платформ та інтернет-ресурсів для здійснення молодіжної роботи.

У розробці представлено визначення поняття «булінг (цькування)», його прояви, причини та наслідки цього явища.

Посібник стане у нагоді молодіжним працівникам і фахівцям, які працюють з дітьми і молоддю, у їхній роботі щодо забезпечення безпечного і корисного інтернет-простору, при налагодженні контактів з дітьми і молоддю через різні інтернет-ресурси, при створенні цікавого та важливого для молодої людини інтернет-контенту та пошуку шляхів підвищення цифрових навичок і компетенцій в молодіжній роботі.

У посібнику узагальнено визначення поняття «цифрова молодіжна робота», представлено складові цифрової молодіжної роботи, виокремлено типи цифрових інструментів та активностей, принципи і функції цифрової молодіжної роботи, визначено цифрові навички дітей і молоді та спеціалістів з молодіжної роботи, складено перелік цифрових компетенцій для спеціалістів з молодіжної роботи. Запропоновано перелік інструментів та активностей, які можуть бути використані при організації цифрової молодіжної роботи або окремих її заходів.

Запропоновані матеріали можуть бути використані для підготовки аналітичних та інформаційних матеріалів з молодіжної тематики; розробки навчальних та тренінгових з програм підвищення професійних компетенцій фахівців молодіжної сфери; впровадження нових лекційних курсів, спецкурсів з питань розвитку молодіжної роботи для студентів закладів вищої освіти.

У методичному посібнику представлено таке поняття, як «булінг (цькування)», його прояви, причини та наслідки цього явища. Надано інформацію щодо діагностики наявності булінгу (цькування) в дитячому і молодіжному середовищі.

У методичних рекомендаціях визначені основні умови формування та реалізації державної молодіжної політики та організації роботи з молоддю на рівні територіальної громади в умовах децентралізації.