Напишіть нам



This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and
Terms of Service apply.

Молодіжна робота


У звіті представлено порівняння результатів онлайн-опитування «Цифрові технології в молодіжній роботі» серед молодіжних працівників і фахівців, які працюють з молоддю, та молоді віком 14–24 роки. Дослідження проводилося ДУ «Державний інститут сімейної і молодіжної політики» серед молодіжних працівників і фахівців, які працюють з молоддю, і молоді.

Метою дослідження було аналіз ситуації щодо використання молоддю онлайн-платформ та інтернет-ресурсів для навчання, роботи, розвитку та власних розваг.

За умов, коли більшість населення світу, а особливо молодь, забезпечує життєвонеобхідні потреби та вирішує проблеми через мережу інтернет, виникла нагальна необхідність активного впровадження цифрової молодіжної роботи.

ДУ «Державний інститут сімейної і молодіжної політики» провів опитування серед молодіжних працівників і фахівців, які працюють з молоддю, методом онлайн-опитування шляхом самозаповнення онлайн-анкети у Google-формі. Метою дослідження є аналіз ситуації щодо використання молодіжними працівниками онлайн-платформ та інтернет-ресурсів для здійснення молодіжної роботи.

У розробці представлено визначення поняття «булінг (цькування)», його прояви, причини та наслідки цього явища.

Посібник стане у нагоді молодіжним працівникам і фахівцям, які працюють з дітьми і молоддю, у їхній роботі щодо забезпечення безпечного і корисного інтернет-простору, при налагодженні контактів з дітьми і молоддю через різні інтернет-ресурси, при створенні цікавого та важливого для молодої людини інтернет-контенту та пошуку шляхів підвищення цифрових навичок і компетенцій в молодіжній роботі.

У посібнику узагальнено визначення поняття «цифрова молодіжна робота», представлено складові цифрової молодіжної роботи, виокремлено типи цифрових інструментів та активностей, принципи і функції цифрової молодіжної роботи, визначено цифрові навички дітей і молоді та спеціалістів з молодіжної роботи, складено перелік цифрових компетенцій для спеціалістів з молодіжної роботи. Запропоновано перелік інструментів та активностей, які можуть бути використані при організації цифрової молодіжної роботи або окремих її заходів.

Запропоновані матеріали можуть бути використані для підготовки аналітичних та інформаційних матеріалів з молодіжної тематики; розробки навчальних та тренінгових з програм підвищення професійних компетенцій фахівців молодіжної сфери; впровадження нових лекційних курсів, спецкурсів з питань розвитку молодіжної роботи для студентів закладів вищої освіти.

У методичному посібнику представлено таке поняття, як «булінг (цькування)», його прояви, причини та наслідки цього явища. Надано інформацію щодо діагностики наявності булінгу (цькування) в дитячому і молодіжному середовищі.

У матеріалах визначені основні умови формування та реалізації державної молодіжної політики та організації роботи з молоддю на рівні територіальної громади в умовах децентралізації.