Напишіть нам



This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and
Terms of Service apply.

Молодіжна участь/Суспільна активність молоді


Державний інститут сімейної та молодіжної політики спільно з благодійною організацією «Національна мережа розвитку локальної філантропії» провів соціологічне опитування за методом «рівний – рівному» населення територіальних громад у рамках проекту «Молодіжні банки – 2021».

Метою дослідження було вивчення проблем і потреб молоді Жидачівської міської територіальної громади (далі – ЖМТГ).

Якщо ти молодий або працюєш з молоддю, дізнайся про її чисельність, статево-віковий і географічний розподіл!!!

Журнал спрямований на поширення ідей неформального навчання молоді, обмін досвідом додаткової соціальної освіти, можливість популяризувати неформальну освіту як основу розвитку громадянського суспільства в Україні.

У методичних рекомендаціях визначені основні умови формування та реалізації державної молодіжної політики та організації роботи з молоддю на рівні територіальної громади в умовах децентралізації.

У методичних матеріалах обґрунтовано провідну роль молодіжних центрів в організації практичної роботи з молоддю та об’єднання суспільно активної молоді на рівні територіальних громад. За результатами аналізу міжнародних та українських кращих практик організації роботи молодіжних центрів сформульовано перспективні напрями їхньої роботи, основні етапи створення та організації діяльності молодіжного центру, складові кожного із етапів та умови їхнього ефективного впровадження.

Оцінка молодіжних ресурсів і визначення молодіжних потреб має проводитися за наявними показниками, які реально отримати з офіційних джерел та результатів опитувань молоді і спеціалістів, які працюють з молоддю.

Журнал спрямований на поширення ідей неформального навчання молоді, обмін досвідом додаткової соціальної освіти, можливість популяризувати неформальні форми навчання як основу розвитку громадянського суспільства в Україні.

У монографії розглянуто проблему організації неформальної освіти у соціальній сфері на засадах системного, діяльнісного та мультидисциплінарного підходів. Висвітлено основні тенденції становлення неформальної освіти в Україні та закордоном; розкрито теоретико-методологічні засади та науково-методичний інструментарій організації неформальної освіти майбутніх соціальних педагогів.

Проблема активізації громадянського суспільства є вкрай актуальною для розвитку України, оскільки без розвинутого громадянського суспільства неможлива побудова правової демократичної держави.