Напишіть нам



This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and
Terms of Service apply.

Бібліотека


Метою дослідження було аналіз ситуації щодо використання молоддю онлайн-платформ та інтернет-ресурсів для навчання, роботи, розвитку та власних розваг.

За умов, коли більшість населення світу, а особливо молодь, забезпечує життєвонеобхідні потреби та вирішує проблеми через мережу інтернет, виникла нагальна необхідність активного впровадження цифрової молодіжної роботи.

Домашнє насильство – це проблема, яка особливо загострилася під час введення карантину внаслідок пандемії COVID-19. За даними департаменту Національних «гарячих ліній» громадської організації «Ла Страда-Україна», за перші тижні карантину в Україні кількість звернень, які стосуються саме домашнього насильства, збільшилася майже вдвічі. Особливо важливим є НЕ МОВЧАТИ!!! Саме тому, ми підготували для Вас «Шпаргалку», що потрібно … Читати далі Шпаргалка. Домашнє насильство: що треба знати

ДУ «Державний інститут сімейної і молодіжної політики» провів опитування серед молодіжних працівників і фахівців, які працюють з молоддю, методом онлайн-опитування шляхом самозаповнення онлайн-анкети у Google-формі. Метою дослідження є аналіз ситуації щодо використання молодіжними працівниками онлайн-платформ та інтернет-ресурсів для здійснення молодіжної роботи.

У розробці представлено визначення поняття «булінг (цькування)», його прояви, причини та наслідки цього явища.

Сьогодні Ісландська модель профілактики шкідливих звичок молоді «Planet Youth» є найефективнішою. Дякуючи інформаційній підтримці МБФ «Альянс громадського здоров’я» Державний інститут сімейної та молодіжної політики підготував матеріали щодо ісландського досвіду та впровадження даної моделі в Україні. З радістю ділимося з Вами даною інформацією.

Посібник стане у нагоді молодіжним працівникам і фахівцям, які працюють з дітьми і молоддю, у їхній роботі щодо забезпечення безпечного і корисного інтернет-простору, при налагодженні контактів з дітьми і молоддю через різні інтернет-ресурси, при створенні цікавого та важливого для молодої людини інтернет-контенту та пошуку шляхів підвищення цифрових навичок і компетенцій в молодіжній роботі.

У посібнику узагальнено визначення поняття «цифрова молодіжна робота», представлено складові цифрової молодіжної роботи, виокремлено типи цифрових інструментів та активностей, принципи і функції цифрової молодіжної роботи, визначено цифрові навички дітей і молоді та спеціалістів з молодіжної роботи, складено перелік цифрових компетенцій для спеціалістів з молодіжної роботи. Запропоновано перелік інструментів та активностей, які можуть бути використані при організації цифрової молодіжної роботи або окремих її заходів.

Державний інститут сімейної та молодіжної політики та ГО «Інститут молоді» провели онлайн-опитування щодо забезпечення прав і свобод громадян в Україні. Опитування здійснено способом самозаповнення онлайн-анкети у Google-формі. Посилання на анкету було розповсюджене через офіційний сайт, соціальні мережі та інші доступні онлайн-ресурси. За час проведення дослідження з 18 лютого по 8 березня 2020 року отримано відповіді від 259 респондентів.

Журнал спрямований на поширення ідей неформального навчання молоді, обмін досвідом додаткової соціальної освіти, можливість популяризувати неформальну освіту як основу розвитку громадянського суспільства в Україні.