Напишіть нам



This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and
Terms of Service apply.

Бібліотека


Оцінка молодіжних ресурсів і визначення молодіжних потреб має проводитися за наявними показниками, які реально отримати з офіційних джерел та результатів опитувань молоді і спеціалістів, які працюють з молоддю.

Стаття присвячена розробці загальної системи МіО у сфері молодіжної політики та національних показників, які дають змогу виміряти реальний вплив молодіжної політики на молодіжне середовище. Визначено поняття «моніторинг», «оцінка», «оцінювання».

Запрошуємо до співавторства та співробітництва усіх зацікавлених осіб (провайдерів неформальної освіти, молодіжних працівників, громадських діячів, науковців, практиків у сфері неформального навчання та молодіжної роботи).

У матеріалах визначені основні умови формування та реалізації державної молодіжної політики та організації роботи з молоддю на рівні територіальної громади в умовах децентралізації.

У матеріалах наведені основні показники щодо оцінки реалізації молодіжної політики та організації молодіжної роботи на рівні територіальної громади стосовно адміністративного забезпечення такої діяльності, умов молодіжної участі та молодіжної інфраструктури. Також, відповідно до запропонованих показників, наведено форми оцінки молодіжної роботи на рівні громади.

Журнал спрямований на поширення ідей неформального навчання молоді, обмін досвідом додаткової соціальної освіти, можливість популяризувати неформальні форми навчання як основу розвитку громадянського суспільства в Україні.

У монографії розглянуто проблему організації неформальної освіти у соціальній сфері на засадах системного, діяльнісного та мультидисциплінарного підходів. Висвітлено основні тенденції становлення неформальної освіти в Україні та закордоном; розкрито теоретико-методологічні засади та науково-методичний інструментарій організації неформальної освіти майбутніх соціальних педагогів.

Проблема активізації громадянського суспільства є вкрай актуальною для розвитку України, оскільки без розвинутого громадянського суспільства неможлива побудова правової демократичної держави.

Структура державного управління, що відповідає за реалізацію молодіжної політики в Україні, передбачає діяльність суб’єктів молодіжної політики на різних рівнях управління адміністративної системи країни: державному, регіональному та місцевому.

Національні показники становища молоді (НПСМ) – це інструмент для вимірювання змін, що відбулися за певний проміжок часу у різних сферах життя молоді, та досягнення результатів (мети і завдань) реалізації молодіжної політики.