Напишіть нам



This site is protected by reCAPTCHA and the Google
Privacy Policy and
Terms of Service apply.

Бібліотека


Проблема активізації громадянського суспільства є вкрай актуальною для розвитку України, оскільки без розвинутого громадянського суспільства неможлива побудова правової демократичної держави.

Структура державного управління, що відповідає за реалізацію молодіжної політики в Україні, передбачає діяльність суб’єктів молодіжної політики на різних рівнях управління адміністративної системи країни: державному, регіональному та місцевому.

Національні показники становища молоді (НПСМ) – це інструмент для вимірювання змін, що відбулися за певний проміжок часу у різних сферах життя молоді, та досягнення результатів (мети і завдань) реалізації молодіжної політики.

Останнім часом в Україні існує серйозна проблема – зростає кількість молоді, яка виїздить за кордон з метою навчання та працевлаштування, з подальшою перспективою неповернення до України.

Функціонування сучасного інституту сім’ї в Україні характеризують такі негативні явища як нестабільність шлюбів, плюралізація форм шлюбних відносин, високий рівень однодітності та добровільної бездітності, знижена виховна та соціалізуюча функція сім’ї.

Дане видання адресоване молодіжним і соціальним працівникам, учасникам громадських об`єднань та всім, кому не байдуже здоров’я молодих українців.

Правова культура молоді належить до сфери свободи вікового становлення і розвитку людини, що дає змогу юному поколінню кожної епохи реалізувати свої здібності, інтереси, потреби. Разом з цим формування правової культури передбачає створення і втілення найкращих взірців правових норм, здійснення яких можливе шляхом виховання дисципліни і відповідальності молодого покоління, без яких свобода особистісної самореалізації юної людини в суспільстві неможлива.

У статті представлена методика «соціальне картування» (анг. – mapping), яка широко використовується в соціальній роботі, маркетингу, міському плануванні, сфері освіті та в інших сферах з метою вивчення соціальної реальності задля її аналізу та подальшого впливу на неї. Виявлені переваги і недоліки методики соціального картування. Запропоновані основні етапи проведення соціального картування молодіжної інфраструктури.

У даних матеріалах представлені оновлені інформація щодо оцінки реалізації молодіжної політики й організації молодіжної роботи на рівні територіальної громади щодо адміністративного забезпечення, умов молодіжної участі та молодіжної інфраструктури з врахуванням апробації даної методології.

Запропоновані матеріали стануть у нагоді фахівцям місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, спеціалістам, які реалізують державну політику в молодіжній сфері, молодіжним працівникам, представникам громадських об’єднань та молодіжним активістам.